Daniela Rathana

Daniela Rathana Back to List of. Åkte genom fönstret när jag kom för dig.


Pin By Rathna Babu On Drawings Minion Art Cute Drawings Minion Drawing

Hatar dig Daniela Rathana.

. Join Facebook to connect with Daniela Rathana and others you may know. 6 till 9 Lyrics. Stod vid Medis lördag natt Plusmeny och milkshake tack Plötsligt stod hon där i kön Hon som skulle bli min död Jag stod vid Donken kände mig så sorgsen På en lördag.

En 10-rätters sittningLyssna på hela albumet här. Play full songs with Apple Music. She was born and grew up in Akalla and was a backup singer for Sabina Ddumba Kent Zara Larsson and Seinabo Sey before embarking on a solo career.

Facebook gives people the power. Daniela Rathana är en av artisterna i Så mycket bättre 2022. Vi behöver inte prata.

Nu tar nu Daniela Rathana. Daniela Rathana artistnamn för Daniela Maria Therese Sörensen 1 född 11 februari 1996 i Akalla är en svensk sångerska. Du Den enda jag kan tänka på nu Och pendeln kommer om en minut Jag kan stå kvar jag kan hoppa ut Du Min mormor skulle dö för dig gud Daniela plus ditt efternamn.

Som en hel planet. 1234 likes 60 talking about this. Daniela Rathana klar för Så mycket bättre Den här tiden på året brukar det börja sippra ut vilka artister som kommer att medverka i TV4s långkörare Så mycket bättre.

I ett nytt universum. Get up to 3 months free. Erik SimanderTT Stina StjernkvistTT Hon är av Sveriges mest lovande artister med låtar som bland annat Farstaglitter.

Art Director - Eric Loizzo. Varmt välkommen till mitt album Rathana Club. Tänder cigaretter på mig själv yeah.

Känner mig som Nala. Top Songs By Daniela Rathana. Play full songs with Apple.

MUA - Igna Alonso. Det är som en annan känsla. HttpsdanielarathanalnktoAnsikte Lyssna på debut EPn Halva Vägen Fri här.

Liveversion av låten Efterlyst från debut-EPn Halva vägen fri Lyssna på EPn här. Flerfaldigt Grammisnominerade Daniela Rathana är klar för Så mycket bättreArtisten har sjungit bakom både Zara Larsson och Oskar Linnros och släppte sitt debutalbum Rathana Club i. When I First Saw You From Benjamins Benjamin Ingrosso Daniela.

Jag har kraften i mig nu ikväll. Det är då du hör mig med. Under de senaste åren har hon delat scen med artister som Oskar Linnros Zara Larsson Seinabo Sey och Kent.

Nu tar nu Daniela Rathana. View the profiles of people named Daniela Rathana. Daniela Rathana - Ansikte Lyssna här.

När hon gick i gymnasiet skrev hon ett fan-mejl till Oskar. 2021 Halva vägen fri. Listen to music by Daniela Rathana on Apple Music.

Find top songs and albums by Daniela Rathana including When I First Saw You From Benjamins Kyss. 164k Followers 2019 Following 178 Posts - See Instagram photos and videos from Daniela Rathana danielarathana. Flerfaldigt Grammisnominerade Daniela Rathana är klar för Så mycket bättre Artisten har sjungit bakom både Zara Larsson och Oskar Linnros och släppte sitt debutalbum Rathana Club i.

999 likes 151 talking about this. HttpslnktoratahanaclubID Farstaglitter är ett begrepp. Daniela Rathana Show all songs by Daniela Rathana Popular Daniela Rathana albums Rathana Club.

Hon har arbetat som körsångare och har verkat i eget namn sedan 2018. Vers 1 Allt du trodde att du tyckte om mig. Daniela Sörensen better known by her stage name Daniela Rathana is a Swedish singer and songwriter.

In 2020 she released her debut EP Halva vägen fri. Under de senaste åren har hon delat scen med artister som Oskar Linnros Zara Larsson Seinabo Sey och Kent. Som ingen annan ser.

Models - Cassey Chanel Alejandra P. Spotify Playlist 39 songs 544 likes. Om du vill.

Daniela Rathana is known for her work on Allsång på Skansen 1979 Tilde 2021 and Luuk Hallberg 2019.


Pin By Evamarfl On Mezcla Frases Retail Logos The North Face Logo North Face Logo


Parvati Murugan N Ganesh Durga Goddess Shakti Goddess Shiva Parvati Images


Instagram Da Daniela Rathana


Pin By Aswany Mohan On Bridal Blouse Design South Indian Wedding Hairstyles Indian Wedding Hairstyles Bridal Looks


Shave And Braids By 2ne1 Dara


Mijn Orchideeen Orchideeen


Pin Pa Words


Pin By Taruni Reddy On Variety Orchid Flowers Beautiful Flowers Beautiful Orchids Most Beautiful Flowers


Amber Mark Releases Visuals For Her Love Is Stronger Than Pride Single Strong Love Soul Singers Love Her


Daniela Rathana Overdos Chords With Guitar Tabs Acoustic Guitar Ukulele Atlet


Pin By Daniela On W O R D S True Quotes Pretty Quotes Words Quotes


Dc Martens Strap Jadon Google Search Stivali Scarpe Da Ginnastica Moda Anfibi


Pin By Angel Mack On Money In 2022 Friday Night


Purity Ring Soshy Chords With Guitar Tabs Purity Ring Tell Me Now Purity


The Blossom Sports Car Chords With Guitar Tabs Lyrics Good Music Songs


Pinterest Okkelenaa Pretty Quotes Words Quotes True Quotes


Pin On Getting Hitched


Partisi Desain Furnitur Ide Kamar Mandi Desain


Pin Pa Nails

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel